شروع مجدد

by dashtban

خوب
از ابتدا شروع می کنیم…
شروع نوشتم در اینجا ، جعبه ابزار وب گوگل و پروژه کلوپ همگی با موضوع کامیت بود و اکثر نوشته ها حول موضوع تکنولوژی های وب می گذشت، متاسفانه مطالب من بازدید و طرفدار زیادی پیدا نکرد و دلیلش هم به نظر خودم این بود که خیلی زود بود که در وب فارسی به چنین مطالبی پرداخته شد و باعث شد تا علاقه من به  نوشتن کاهش پیدا کنه.

متاسفانه سرمایه گذاری ضعیف و بی برنامه  ، کمبود متخصصین و موضوعات دیگری مثل تحریم و .. اجازه رشد و تولید اپلیکیشن های بزرگ ، سازمانی  و کاربردی را از ما ایرانیان گرفته و اکثر انرژی  و هزینه صرف موضوعات و پروژه هایی می شه که شاید اصلا لازم نباشند.

در این مدت که نمی نوشتم خوش بختانه وقتم را با مطالعه و یادگیری گذراندم و بیکار نبودم ، دوست دارم نوشتنم رو دوباره آغاز کنم.

خوب حالا راجع چی مطالعه داشتم و چی می تونم بنویسم؟ کاملا روشن هستش که توی این مدت تغییر مسیر ندادم و مطالعات من در همان  راستای برنامه نویسی وب بوده با این تفاوت که به دید خودم کاملا منظم تر و علمی تر شده

مطالبی که در نظر گرفتم به برنامه نویسی در زبان جاوا ، تولید اپلیکیشن های غنی شده ، اپلیکیشن های سازمانی برنامه نویسی Test Driven  می باشد ولی حتما مطالبی خواهم نوشت که  برای علاقه مندان به وب هم مفید باشه.

قول نمیدم که خیلی مرتب بنویسم ولی تلاشمو می کنم ، این میون اگه شما هم  نظر بدید و انرژی برسونید حتما به رونق این وبلاگ کمک بزرگی خواهید کرد.

در ضمن شاید شما منو بشناسید و دلتون بخواد راجع به مطالبی بنویسم یا نظر بدم پس درنگ نکنید و حتما یادآوری کنید.

امیدوارم که مطالب مفید باشه و من بتونم در نوشتن پایدار باشم

