مشکلات من در تهیه کتب خارجی

by dashtban

دیگه تقریبا همه دوستان و اطرافیان من در جریان هستند که به خاطر مطالعه Ebook با کامپیونر مدتی است که چشمانم آسیب دیده و باعث شده که از زمانبندی و انتظاری که از خودم داشتم عقب بیوفتم.

برای همین  چند روزیه که با همه مشورت می کنم که یه راهی برای اینکه کتاب هایی رو که می خونم به صورت کاغذی تهیه کنم تا بلکه چشمام آروم تر بشه.

البته چند سری به فکر خرید تبلت و ایبوک ریدر افتادم ولی چیزهایی که نظرم رو جلب کرد خیلی گرون تر از خرید سالیانه کتاب من بود که منصرفم کرد البته یک دلیل سخت پیدا شدن این دستگاه ها در بازار ایران و عدم امکان تست و بررسی آنها قبل از خرید بود

از اونجایی که کتب مورد نظر من هیچ یک در ایران حتی چاپ افست هم نمیشه تنها راه حل خرید آنها از سایت هایی مثل آمازون و ارسال آنها به ایران هستش

سایت آدینه بوک برای شما سرویسی را فراهم می کند که با استفاده از آن می توانید تمامی کتاب های موجود در آمازون رو سفارش بدید منتها چند ایراد وجود دارد

  • اگر تا به حال سری به آمازون زده باشید حتما متوجه شده اید که در اکثر مواقع کتاب ها با مقداری تخفیق ارائه میشه برای مثال کتابی که من در نظر داشتم قیمتش 40 دلار بود که تخفیف خورده بود و به 31 دلار رسیده بود که نسبتا قیمت معقولی داشت, ولی آدینه بوک تخفیف آمازون رو حساب نمی کنه و کتاب رو با قیمت بدون تخفیف براتون تهیه می کنه
  • آدینه بوک به ازای خرید هر کتاب مقدار زیادی پول ازتون  برای هزینه ارسال و سود می گیره که با قیمت اصلی کتاب برابری می کنه و اگه کتابتون ارزون باشه شاید از قیمت اصلی کتاب هم بیشتر بشه , برای کتابی که من سفارش دادم 27 هزار تومان هزینه ارسال در نظر گرفته شد
  • کتاب اگه برسه پس از 25 روز به دستتون می رسه که حتما توی اون 25 روز ایبوک کتابو خوندید و چشمانتوتم اذیت کردید

سایت های دیگری مثل آدینه بوک هم وجود دارند که با کمی قیمت بالا و پایین میشه کتاب رو تهیه کرد ولی باز هم برای من قیمت کتاب ها غیر منصفانه است و زمان تحویل هم خیلی دیره!

هدف من از نوشتم این مطلب این بود تا از دوستان بخواهم اگه راهی میشناسند که کتاب های آمازون را با قیمتی منصفانه تر در تهران تحویل بگیرم به من هم بگویند …

ممنون

